2011-03-15

¡LAPURRAK!

Sinestezina, baina hala zen: hor geunden gu, pirata horien atzetik.
Nire aita eta ni ginen, piraten horien atzetik joaten zirenak. Baina, nola ez, nola gertatu zen kontatuko dizuet: 
Astelehen goiz batean nire aita eta ni supermerkatuan ginen erosketak egiten. Eta bat-batean hiru gizon agertu . ziren gure aurrean, piratak ziren. Nik esan nien zer nahi zuten, baina halako batean piratako poltsa kendu zidan. Esan nion itsultzeko nire poltsa. Baina korrika bizian joan ziren. Nire aita eta ni beraien atsetik joan ginen. Kanpora atera ginen, harri batzuk saltatu genituen, baina bat-batean, nire poltsa eramaten zuen lapurra, txori batek kendu zion. Orduan, lapurrak eta guk txoriaren atzetik joan ginen, alde batetik bestera. Momentu batean, txoria nekatu zenez erori zen eta, orduan, nire poltsa lortu nuen, eta lapurrak joan ziren oso triste.

No hay comentarios:

Publicar un comentario